„Zarządzanie czasem polega na świadomym przekształcaniu próżniactwa, a także pracy bezużytecznej, zbyt intensywnej i wyniszczającej w pracę planową i zorganizowaną, zapewniającą osobisty sukces i zadowolenie”
                                                                                                -Henryk Bieniok

Metody planowania i zarządzania czasem- Nie każdy to potrafi. Prawdą jest, że pomagają one w osiąganiu celów zawodowych, które każdy człowiek pracujący sobie stawia. Wpływają one nie tylko na organizację tak cennego dla nas czasu, ale na skuteczność i efektywność pracy. Istnieje wiele sposobów na zarządzanie czasem. Oto kilka z nich.
 

 

 

 

1Czym tak naprawdę jest wirtualny adres?
Odpowiedź jest prosta. To możliwość zarejestrowania własnej działalności lub działalności spółki/fundacji pod adresem innej firmy bez konieczności wynajęcia kosztownego biura dla firmy czy rejestracji we własnym domu.
Tego typu rozwiązanie jest wielkim ułatwieniem dla firm, które dopiero startują w branży, freelencerów działających w pojedynkę oraz tych, którzy nie mogą lub nie chcą z jakichś powodów rejestrować swojej działalności pod domowym adresem.